Eerst bestellen, betalen en dan pas ontwerpen?
Wij willen jullie met veel zorg te woord staan, en blij maken met mooie Enveloppenkisten en andere mooie producten. Voordat wij gaan ontwerpen willen wij echter wel zeker weten dat je ook echt een kist, gastenboek, ringenkistje, etc... wilt kopen. Het maken van ontwerpen kost relatief veel tijd. We doen dit erg graag voor je als we zeker weten dat je er uit bent wat je wilt!
Wil je later toch iets bijbestellen of bijvoorbeeld een grotere maat kist? Dan kunnen we de order nog aanpassen en eventuele financiele verschillen bijbetalen of crediteren.
We zijn ons bewust dat dit alles op basis van wederzijds vertrouwen werkt. We bestaan als gehele onderneming echter al sinds 03-06-2009, dit zegt niet alles, maar het betekent wel dat wij als bedrijf leveren wat wij beloven, want slecht nieuws gaat sneller dan goed nieuws. Dus naar ons idee, als we niet leverden, niet naar onze klanten luisterden, etc... dan hadden we allang onze deuren moeten sluiten. Maar... zelfs met Corona, een hele lastige periode voor iedere ondernemer (in de trouwbranche) hebben wij nog kunnen blijven bestaan.
Heb je toch twijfels, vind je het fijner om te weten waar je je order plaatst, wil je ons leren kennen? Graag! We vinden het heel leuk om mensen te ontmoeten die bij ons klant zijn of willen worden. Maak dus gerust een afspraak!
Handgemaakt in eigen werkplaats
Heb je vragen over onze producten of wil je een kist uit komen zoeken? Misschien een designwens bespreken, of bijzondere opties doornemen. Of misschien wil je gewoon proeven aan het bedrijf waar je een order wilt plaatsen.
Neem dan even contact op! We maken alles zelf dus de mogelijkheden zijn er.
Terug naar Veelgestelde vragen
Naar de Webshop
Contact opnemen